
Časté dotazy
Má chata Hanzalka stálou recepci?
Chata Hanzalka nemá stálou recepci. Pro pohodlí všech hostů je instalován samoobslužný ubytovací systém. Instrukce k příjezdu a k vyzvednutí klíčů obdrží každý host e-mailem.
Den příjezdu – kdy se lze ubytovat?
V pracovní dny se lze ubytovat od 14 do 16 hodin.
O víkendu jsou klíče k vyzvednutí na správní budově – Chata Růženka (č. p. 173).
Podrobné instrukce obdrží každý host e-mailem.
Den odjezdu – v kolik hodin se musí vyklidit pokoj a odevzdat klíče?
Vyklidit pokoj a odevzdat klíče musí každý host do 10 hodin.
Jak lze uhradit pobyt?
Úhradu lze provést v hotovosti nebo platební kartou v pracovních dnech v kanceláři na správní budově Růženka (č. p. 173), případně lze vystavit fakturu na platbu převodem.
Storno poplatky – ano, ne?
Ano, při zrušení pobytu kratší než 30 dnů a delší než 7 dní před sjednaným zahájením pobytu – 25 % ze sjednané ceny (při částečné výpovědi 25 % z ceny vypovězené části plnění).
Při zrušení pobytu 7 dní před sjednaným zahájením pobytu, či ve lhůtě kratší – 50 % ze sjednané ceny (při částečné výpovědi 50 % z ceny vypovězené části plnění).
Lze parkovat u chaty?
Parkovat u Hanzalky není možné.
Parkování lze rezervovat u firmy Taxi Transport (tel. 608 103 039, 775 103 010) do vyčerpání kapacity nebo lze využít veřejná parkoviště města Pec pod Sněžkou. Parkování je zpoplatněno.
Je možná vlastní doprava zavazadel a osob k chatě?
Vlastní doprava osob a zavazadel je možná pouze v letních měsících se zakoupeným vjezdovým lístkem (viz informace na webu Pece pod Sněžkou).
Domácí mazlíček – ano, ne?
Ne, do chaty je zakázán vstup zvířat.