Časté dotazy

Má chata Hanzalka stálou recepci?

Chata Hanzalka nemá stálou recepci. Pro pohodlí všech hostů je instalován samoobslužný ubytovací systém. Instrukce k příjezdu a k vyzvednutí klíčů obdrží každý host e-mailem.

Den příjezdu – kdy se lze ubytovat?

V pracovní dny se lze ubytovat od 14 do 16 hodin. 
O víkendu jsou klíče k vyzvednutí na správní budově – Chata Růženka (č. p. 173). 
Podrobné instrukce obdrží každý host e-mailem.

Den odjezdu – v kolik hodin se musí vyklidit pokoj a odevzdat klíče?

Vyklidit pokoj a odevzdat klíče musí každý host do 10 hodin.

Jak lze uhradit pobyt?

Úhradu lze provést v hotovosti nebo platební kartou v pracovních dnech v kanceláři na správní budově Růženka (č. p. 173), případně lze vystavit fakturu na platbu převodem.

Storno poplatky – ano, ne?

Ano, při zrušení pobytu kratší než 30 dnů a delší než 7 dní před sjednaným zahájením pobytu25 % ze sjednané ceny (při částečné výpovědi 25 % z ceny vypovězené části plnění).

Při zrušení pobytu 7 dní před sjednaným zahájením pobytu, či ve lhůtě kratší 50 % ze sjednané ceny (při částečné výpovědi 50 % z ceny vypovězené části plnění).

Lze parkovat u chaty? 

Parkovat u Hanzalky není možné.
Parkování lze rezervovat u firmy Taxi Transport (tel. 608 103 039, 775 103 010) do vyčerpání kapacity nebo lze využít veřejná parkoviště města Pec pod Sněžkou. Parkování je zpoplatněno.   

Je možná vlastní doprava zavazadel a osob k chatě?

Vlastní doprava osob a zavazadel je možná pouze v letních měsících se zakoupeným vjezdovým lístkem (viz informace na webu Pece pod Sněžkou). 

Domácí mazlíček – ano, ne?

Ne, do chaty je zakázán vstup zvířat.

Ochrana osobních údajů